Karta przebiegu terapii

by - sierpnia 14, 2020

Szukacie idealnego sposobu na prowadzenie dokumentacji logopedycznej? Marzycie o przejrzystym, czytelnym i funkcjonalnym dzienniku/notatniku/kalendarzu? Powiem Wam, że ja też. Niestety na chwilę obecną żadne z gotowych rozwiązań dostępnych na rynku nie spełniło moich oczekiwań.

W placówkach obowiązują procedury wewnętrzne - dzienniki, segregatory etc., ja jednak lubię mieć wszystkie informacje o danym pacjencie w jednym miejscu. Kiedyś korzystałam z kalendarza, w którym notowałam krótką informację o wypracowanych efektach i zadanej "pracy domowej", jednak wertowanie kilku, kilkunastu a czasem kilkudziesięciu stron w poszukiwaniu informacji było bardzo męczące. Wygodniejsze jest dla mnie zapisywanie informacji o pacjencie na jednej stronie.

Jeżeli chcecie przetestować moją Kartę przebiegu terapii zapraszam TUTAJ. Jest to odświeżona wersja karty prezentowanej wcześniej w moim planerze.


Podobne posty

0 komentarze