Planer logopedy

by - sierpnia 26, 2018

Wrzesień już za pasem, wakacje powoli dobiegają końca. Porządki w dokumentacji, przygotowania do badań przesiewowych, segregowanie pomocy, organizowanie materiałów do zajęć... Znacie to? :) Dla mnie dodatkowym wyzwaniem w trakcie prowadzenia zajęć jest zapanowanie nad teczkami, fruwającymi kartkami, dziennikami, listami, własnymi notatkami na temat dzieci. Aby rozwiązać ten problem (lub przynajmniej choć trochę go ograniczyć) stworzyłam specjalny PLANER LOGOPEDYCZNY. Jest to nic innego jak "narzędzie" pracy, w którym zebrałam najważniejsze działy, czyli listy obecności, karty informacyjne dla każdego dziecka, karty postępów terapii, kalendarz itp. 

Przygotowane karty (wszystkie lub tylko wybrane) należy wydrukować, a następnie przeciąć i zbindować lub wpiąć do segregatora - ja wydrukowałam 2 strony na jednej w związku z czym wyszedł mi planer A5 :)

Planer zaprojektowałam na bazie własnych doświadczeń, jednak mam świadomość, że nie jest on idealny. Zachęcam Was do dzielenia się własnymi uwagami i spostrzeżeniami na temat tego "narzędzia". Chętnie też zapoznam się z Waszymi propozycjami kart i działów, jakie warto byłoby dodatkowo zamieścić w takim kalendarzu.

Przykładowe strony:




Karty do pobrania:

Podobne posty

0 komentarze